Thursday, January 5

SET BERSALIN IBU (SBI) AMBAR



HARGA RM150.00

Bukan sahaja sesuai untuk Ibu-Ibu Bersalin Secara Normal atau Pembedahan tetapi juga untuk Wanita Keguguran kurang dari setahun sekiranya lebih dari setahun amalkan SET SAYYIDA AMBAR agar sihat dalaman, mental & fizikal dan memudahkan proses kehamilan semula.

SBI Ambar menurut amalan pantang Timur Tengah yang mengambil rempah ratus seperti ketumbar, cengkih, kulit kayu manis, jintan hitam dan lain-lain untuk mengawal emosi kembali ceria & tenang, mengembalikan tenaga, menaikkan rahim, menguatkan badan wanita selepas bersalin atau keguguran dan memudahkan penyediaan kehamilan semula.

Bezanya ia mudah, ringkas dan tidak banyak produk yang perlu dimakan. Untuk 3 hari Pertama makan 3 produk sahaja iaitu AK IBU, TUJU DARAH & TUJU MEROYAN dan hari-hari seterusnya hanya makan 1 produk iaitu AK IBU sehingga habis. Kesemua Produk kami berbentuk kapsul sayur-sayuran mudah larut.





LARANGAN:
SEMASA MENGAMBIL SET BERSALIN IBU AMBAR, DI LARANG MENGAMBIL SEBARANG PRODUK MAKANAN ATAU MINUMAN YANG BERASASKAN HERBA & AKAR KAYU!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...