Thursday, January 5

SET BERSALIN SALINDAH (L7-L12)



GUNA :
SELEPAS BERSALIN

Salindah L7
KHASIAT :
Remedi cecair bagi menyembuhkan luka atau jahitan dengan cepat. Menghilangkan sakit pada luka atau jahitan. Mencegah jangkitan kuman dan penahanan. Boleh digunakan sebagai sapuan pada pusat bayi.

GUNA :
MULAI 5 JAM SELEPAS BERSALIN


Salindah L8
KHASIAT :
Bila keluar sahaja anak, terus makan remedi ini. Remedi ini membantu menyembuhkan rasa sakit-sakit, menghentikan darah, mencegah sakit meroyan, demam dan sakit kepala.

GUNA :
MULAI HARI KEDUA SELEPAS BERSALIN


Salindah L9
KHASIAT:
Remedi istimewa untuk menghilangkan sengal selepas bersalin dan bisa-bisa, sakit meroyan , menghentikan darah nifas, membetulkan urat darah yang putus, menyusun semula alat peranakan dan menguatkan seluruh anggota tersebut.

GUNA :
MULAI HARI KEENAM SELEPAS BERSALIN


Salindah L10
KHASIAT :
Remedi ini mempercepatkan rahim dan saluran peranakan mengecut semula. Mengangkat rahim kembali ke tempat asal. Mengurangkan simpul urat biru.

GUNA :
MULAI HARI KETUJUH SELEPAS BERSALIN


Salindah L11
KHASIAT :
Remedi tonik ini istimewa bagi memanaskan badan, menambah selera, membaiki penghadaman dan pembuangan najis. Menenangkan tidur, menghilangkan kebas-kebas, menyegarkan rahim dan alat peranakan.

GUNA:
MULAI HARI KE 21 SELEPAS BERSALIN


Salindah L12
KHASIAT:
Remedi ini menjaga kesihatan ibu selepas bersalin agar sentiasa sihat, mengembalikan kekuatan, memulihkan alat perkelaminan dan menimbulkan kesegaran.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...